simple site maker



Een meetbaar resultaat in 4 stappen: analyse, opleiding,
techniek en evaluatie.

Mobirise

Een eerste diagnose

Als u weet dat het onthaal bij uw bedrijf mank loopt, dan kan u ingrijpen. Maar hebt u het niet in de gaten, dan loopt uw bedrijf kansen mis. Zo veel is zeker.

Om te achterhalen hoe professioneel en aantrekkelijk uw onthaal is, stelt u zich de volgende vragen:

- Is het centrale nummer goed bereikbaar?
- Blijven uw klanten niet te lang hangen in het wachtmuziekje?
- Begroet uw telefoniste de beller correct?
- Worden oproepen snel en correct doorverbonden?
- Kan de beller een boodschap inspreken voor of na de openingstijden?
- Is de ingang aantrekkelijk en netjes onderhouden?
- Is de wachtruimte comfortabel genoeg en ligt er lectuur op niveau?
- Of is er een aantrekkelijke presentatie van uw onderneming te zien?
- Is de jobomschrijving voor de onthaalmedewerkers duidelijk? 
- Beschikt uw organisatie over een telefoonprotocol en statistieken?

Mobirise

Een efficiënte audit en doelgericht verbetertraject

Vindt u niet het juiste antwoord op deze vragen of laat u dat liever aan ervaren deskundigen over? Geen probleem.

Op basis van een beproefde methodologie voeren we een doelgerichte audit uit. Daarna stellen wij u een verbetertraject voor.

Dit verloopt in 4 fases: analyse, opleiding, techniek en evaluatie.

Wij maken een analyse van de huidige situatie van uw inkomende communicatierond de gehele organisatie of rond onthaal.

Onze aanpak in 4 stappen

1. ANALYSE

Door onze doelgerichte analyse kunnen wij uw organisatie en iedere betrokken medewerker gericht advies verstrekken. En kunnen wij aangeven welke verbeteringsacties tot een duidelijke optimalisering zullen leiden.


2. OPLEIDING

Door middel van interactieve communicatiesessies begeleiden wij u door het
verbeteringsproces van uw telecommunicatie.
Hier worden analyseresultaten besproken, de opvatting van telecommunicatie door de medewerkers getoetst en eventueel afwijkingen en betrokkenheid bespreekbaar gemaakt.

Mobirise

3. TECHNIEK

In de derde fase gaan wij samen met uw bedrijf de huidige en/of toekomstige mogelijkheden van de telefooninstallatie bekijken, want de juiste tools kunnen de bereikbaarheid van uw medewerkers aanzienlijk verhogen. 


4. EVALUATIE

Wij laten uw bedrijf de de verworven kennis gedurende 3 maanden in de praktijk omzetten. Daarna gaan wij evalueren. En de evaluatieanalyse is eigenlijk een copy paste van de eerste analyse omdat we beide resultaten dan perfect naast elkaar kunnen leggen en we goed kunnen kijken naar het
eindresultaat.

© Copyright 2019 Telefoonanalyse (TA&C)